Wiosenne porządki

pokój Adaśkowy








pokój Jagodowy







ktoś musi pracować, aby bawić się mógł ktoś ....


garderoba










korytarz na piętrze










sypialnia i lokator nr 2

lokator nr 1



salon
Dodaj napis

a na koniec można odtańczyć kółko graniaste :)




 muszę mieć zdjęcia porządku w domu, aby mnie motywowały...
łazienka na piętrze


łazienka na parterze



korytarz na parterze

Różnie to bywa ze stosowaniem się do tego dekalogu, ale staramy się :)

uwielbiam zdjęcia i ramki na zdjęcia to dla mnie zawsze miły prezent




kuchnia



       No i wreszcie wzięłam się za wiosenne porządki :)
Zdjęcia posprzątanego domu są dużą mobilizacją, gdy na sprzątanie zapału już brak.
Idąc za myślą "sprzątanie domu, gdy ma się dzieci to jak mycie zębów w trakcie jedzenia czekolady" przekonuję się o tym każdego dnia ...
Umieściłam te zdjęcia także dla tych osób, które napisały do mnie po opublikowaniu postu na temat metamorfozy naszego domu z mleczarni w budynek mieszkalny. Chcieliście zobaczyć jak wygląda cały dom wewnątrz i jak to możliwe, że z takiej rudery powstał dom :)
Muszę też przyznać, że jestem po ogromnym OGROMNYM OGROMNYM wrażeniem tego, że      codziennie na blog wchodzi ponad 100 osób -  no dajcie spokój, aż się zaczerwieniłam :D

Komentarze

Popularne posty