Góry w nie górach - jak zrobić ?

Chce Wam pokazać jak łatwo zmienić wystrój ściany w dziecięcym pokoju przy zaledwie 30 minutach czasu wolnego.
Bardzo lubię elementy stylu skandynawskiego we wnętrzach. Przypadły mi do gustu malowane na ścianach szare góry.
Zrobić je to łatwizna :





Jeśli źle dobierzecie kolory jak ja tu , to nie ma czym się martwić.

Wystarczy wymieszać tą ciemniejszą z tą jaśniejszą farbą i będzie ok :)

po odklejeniu taśmy trzeba sprytnie domalować kolory

Nie chciałam czekać, aż farba wyschnie w 100% zatem do domalowania gór, użyłam linijki :)



Komentarze

  1. Bardzo ładnie zaaranżowany pokój i myślę, że jak najbardziej może się podobać. Jak dla mnie aktualnie bardzo pasuje styl boho http://beauty-women.pl/styl-boho-we-wnetrzach-nim-przesadzic/ i jestem przekonana, że jeśli uda mi się zmienić całe wnętrze to będzie super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie szarości to teraz duży trend w pokojach dziecięcych, a te dekoracja na ścianie rzeczywiście robi wrażenie! Myślę, że zainspiruję się Tobą bo właśnie urządzam pokoik dla Amelki i właśnie znalazłam idealne łóżko na https://senpo.pl/lozka/ więc teraz moge skupić się na dodatkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście ja również się z tym zgodzę, że bardzo ważną kwestią jest także to aby wiedzieć jakie meble turystyczne nam się przydadzą. Zdecydowanie spory ich wybór zawsze znajdziemy w sklepie https://ogrodolandia.pl/meble-turystyczne więc zachęcam was do zapoznania się z tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty