Zebrane pomysły na wykończenie domu.

W mojej głowie panuje ogromny bałagan dotyczący wykończenia domu, dlatego muszę to wszystko zebrać do kupy :) Dzięki temu i Wy poznacie moje pomysły.
Ganek:






lamperia w kolorze jasnym szarym

powyżej lamperii taka tapeta 



kuchnia


taka kuchnia, taka podłoga

takie ściany i uchwyty szafek
lub takie szafki :)

Salon



panel koło kominka

kominek tym razem w ścianie

jadalnia w tle , bedzie mniej wiecej tak


Spiżarnia

Schody


Sypialnia



Gabinet/pokój gościnny



naklejka nad biurkiem
blat mniej wiecej

Komentarze

  1. Aga świetny gust jak zawsze :) Te płytki do ganku chciałam zrobić u siebie w łazience, ale ostatecznie stwierdziłam, że jest zbyt mała na takie wzory i kolory, więc odpuściłam. Pomimo tego nadal mi się podobają i trochę żałuję, że jednak nie zaryzykowałam.
    Uchwyty do mebli kuchennych mamy takie jak te na zdjęciu. To firma Bosetti-Marella numer wzoru 15900.09600.22. Kosztują ok. 15 zł. Są jeszcze gałki, ale w naszych meblach stolarz użył tylko uchwytów.
    Żyrandol polecam- w salonie mamy identyczny tylko w kolorze czarnym :)
    Sypialnia bardzo przytulna- ostatnio strasznie podoba mi się połączenie bieli, szarości i niebieskich akcentów. Pokój gościnny też super- takie łóżko widziałam w Ikei.

    OdpowiedzUsuń
  2. To wszystko wygląda pięknie! Ja już nie mogę się doczekać, z mężem właśnie kończymy budowę domu i zaraz zaczynami remonty! Ja już zrobiłam sobie listę sklepów internetowych takich jak https://dlaelektrykow.pl/202-korytka-metalowe bo okazuje się, że w internecie wszystko można zamówić i znaleźć dużo taniej, niż we wszystkich marketach budowlanych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka miesięcy temu miałem przyjemność zakupić mieszkanie deweloperskie z oferty mieszkania krakow sprzedaz. Nie zdecydowałem się jeszcze dokładnie, jak je wykończę. Chętnie zainspiruję się pomysłami, które pojawiają się na Twoim blogu. Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszego powodzenia w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponuje mi przede wszystkim użycie listw schodowych które bardzo sprytnie zostały tu zastosowane. Ja kupiłem takie listwy od https://pawotex.com/listwy-schodowe/. Bardzo dobrze wykonane, z wysokiej jakości materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wyposażenie! Mam nadzieję, że moje mieszkanie ruczaj kraków też będzie się dało tak zrobić, bo naprawdę jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero przy wykończeniu widać ile pracy trzeba włożyć w budowę, kiedy zamontujemy ostatnie rolety dzień i noc, będziemy mogli z czystym sumieniem powiedzieć, że nasza praca została wykonana jak należy i dom jest skończony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasz domek też już wykończony, teraz myślimy nad wyborem sprzedawcy prądu i chyba zdecydujemy się na https://poprostuenergia.pl/ . Z tego co widzę tutaj ceny są naprawdę bardzo niskie, więc myślę że nie będziemy narzekać na wysokie rachunki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Planujecie budowę kominka u siebie? Ja zastanawiam się nad takim rozwiązaniem. Tu myślę, że oferta od http://drzwiczki-kominkowe.pl powinna was zainteresować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty