KOLEJNA ODNOWA

Jak powstało nowe oblicze stolika kawowego?


Wcześniej stolik też był zacny, ale pewna "psuja domowa" skakała po blacie, a producent nie przewidział "testu" Jagody na biednym stoliku ....


Zatem stolik przetarty został papierem ściernym, czy tam innym narzędziem "zdzierającym" - to robił Kamil, bo ja robić takich rzeczy nie lubię, a On lubi :)

Następnie powstał problem z czego zrobić nowy blat ? Znalazłam w garażu (a w naszym garażu brakuje tylko słonia) starą, popsutą barierkę/ osłonę do kominka przed Jagodą :) Nadała się świetnie, tylko trzeba było przyciąć z długości listewki.

Po dopasowaniu "kijków", przykleiliśmy na klej o nazwie zbliżonej do "szybki gwóźdź". Teraz nastąpił moment znienawidzony przeze mnie - trzeba było zostawić to takie niepomalowane i brzydkie na 24godziny do całkowitego wyschnięcia kleju ....

Następnego dnia było już malowanie :)


W związku z licznymi pytaniami o farby jakie użyłam odpowiadam :
blat to taka sama farba jaką mam na ścianie w kuchni - "Kuchnia odnowa"
nogi i reszta stolika to zwykła farba akrylowa do metalu i drewna   :)

powinni mi płacić za reklamę i liczne polecenia tej farby :)

Komentarze

Popularne posty