Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy- WSPIERAM !!!

Staram się nie wyrażać swoich poglądów publicznie. Staram się, ale różnie mi to wychodzi :) Jest wiele tematów, które udaje mi się przemilczeć. Jednak bywają i takie, gdy nie jestem w stanie siedzieć cicho i coś tam czasem napiszę np:. o aborcji i czarnym proteście
                                                    o szczepieniach
                                                    o opiece medycznej w Lublinie
                                                    o WOŚP
fakt ... odzywałam się :)

Ale uwierzcie mi, że większość osób wypowiadających się w tych kwestiach nie ma zielonego pojęcia o tym co pisze lub jest pozbawiona zdrowego rozsądku...
Moja cała rodzina od ZAWSZE wrzucała, wrzuca i wrzucać będzie pieniądze do puszek !

Jestem wdzięczna, że jest ktoś kto pomaga szpitalom i innym placówkom medycznym w Polsce.
Jestem wdzięczna, że dzięki sprzętom z serduchem Adaś, Zosia, Tomek, Lilka, Natan, Laura, Oskar, Łukasz, Hania, Aleksander, Wiktor, Kaja, Lena, Antoś, Agatka, Kasia, Te bliźniaki co wyszły ze szpitala w Sylwestra i dziecko tych rodziców z super lokami i wiele innych dzieci, które widziałam na OITN na Jaczewskiego (przepraszam tych co nie wymieniłam) udało się wywalczyć ich życie i zdrowie.
Jestem wdzięczna za Cepap i Sipap.
Jestem wdzięczna za sprzęt do mierzenia gazometrii.
Jestem wdzięczna za termometr.
Jestem wdzięczna za badanie słuchu.
Jestem wdzięczna za inkubator.
Jestem wdzięczna za szkolenia, które przeszli pracownicy OITN.
Jestem wdzięczna za życie mojego dziecka !
Jestem wdzięczna za Przystanek WOODSTOOK :)
Cieszę się, że dzięki pieniądzom z WOŚP Jurek Owsiak i Jego rodzina oraz pracownicy mają za co godnie żyć :)
Żyj Jureczku jak najdłużej i ucieraj nosa tym co trzeba !!!!

Ci co krytykują WOŚP - karma wraca, dlatego polecam podpisanie papierów :





Życzę Wam, abyście nigdy nie przeżywali tego :




 bo to boli i boleć zawsze będzie i nigdy nie uda się wymazać tych wspomnień z głowy i serca...

Dziękujemy WOŚP za sprzęt :
Adaś też wspiera !!!

Komentarze

Popularne posty