Re- łóżko.

Szukałam jakiegoś fajnego kształtem łóżka dla Jagody do nowego domu. Dość szybko znalazłam na allegro licytację świetnego, drewnianego wyrka do remontu w komplecie z komodą. Udało się dokonać zakupu za całe 202,50zł. Po odbiór udaliśmy się do Warszawy. Łóżko pochodzi z Niemiec od 92letniego staruszka (mam nadzieję, że nikt na nim nie umarł !).

Oto jak powstało.
łóżko kupione razem z komodą za 202,50zł

Tomek (mistrz drewna) odczepił mi stare mocowania stelaża. Łóżko jest bardzo stare i bałam się robić to samodzielnie, aby nie narobić dziur.

Politurę zeszlifował mi mąż :)
Malowanie 5 warstw farby to już ja :)
Zagłówek i takerowanie też ja

Kamil zrobił mi nowy stelaż po materac.

materac 190x90 - całkiem spory

Roboty było dużo i dzięki pomocy udało się uzyskać całkiem fajny efekt :)

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze przyznać, że całkiem fajnie się prezentuje te stare łóżko. Jednak ja bardziej stawiam na wygodę i elegancję. Dlatego wybrałem łóżko https://senpo.pl/lozka/lozka-160x200 które dla mnie jest wręcz idealne. W końcu teraz wiem co to znaczy porządnie się wyspać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty