Dzień Dziecka dla Małego

Szczerze mówiąc to Adaś "ma głęboko w nosie" Dzień Dziecka. Kupowanie prezentów dla niego to czysta przyjemność dla mnie :) Adres mojego bloga znają tylko znajomi z facebook'a, a zatem nikt nie sponsoruje moich postów. Możecie mieć pewność, że produkty polecane przeze mnie są dobre z mojego punktu widzenia i użytkowania, a nie z powodu przekupstwa przez jakieś firmy ! Dużą część zabawek, książek i innych artykułów znajduję na blogach innych mam, a to co "wpadnie mi w oko" szukam taniej na allegro :)
Prezenty na Dzień Dziecka dla Jagody są prostym wyborem, bo jest już "duża" i potrafi "ładnie" bawić się zabawkami. Adaś jest jeszcze malutki i jego największą rozrywką jest picie mleka, robienie w pieluchę oraz spanie  :) Upominki dla takiego dziecka są bardziej "na zaś", ale miałabym trochę wyrzuty sumienia, że Jagoda dostała prezenty, a ten tak leży i śpi .


Może coś i Wam przypadnie do gustu.

Moje pomysły:
Produkty firmy SillyU były w poprzednim poście,
gryzak łatwy do uchwycenia dla małej rączki

Adasiek zdziwiony co to ma w ręce

klips przypinany do ubrania i gryzak nie ląduje na ziemi

Gryzak z drzewa klonowego firmy Lullalove są ekologiczne i bezpieczne dla malucha
Podobne przytulanki matki dostawały na oddziale dla wcześniaków. Należało trzymać je kilka godzin przy swoimi ciele, a te przechodziły zapachem matki. Następnie przytulanka była wkładana dziecku do inkubatora. 

Tą Adaś dostał jak był jeszcze w szpitalu, ale nadal lubi z nią spać
tą dostał na Chrzciny od cioci



Kultowa Sophie
jak się dorwał to prawie ją zjadł :P



Jagodzie też się spodobała  

Komentarze

  1. ojeju ale słodziak!!! Aż się boję czasów, kiedy maluchy przestają mieć w nosie dzień dziecka:D Póki jeszcze mają w nosie, to można je przechytrzyć i uzupełniać ekwipunek o przyjemne potrzebności:D Eii też mamy gryzaczki z lullalove, akuratautka oda i gryzakośliniaczka superro, naprawe podoba mi się jak to wszystko dobrze przemyślane jest:D Śpiące maluchy <3 A jagoda to już taka mała dama:D Pozdrawiam, dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty