Szczęście







Szczęście.
Jeśli nie widzisz szczęścia w drobnostkach dnia codziennego, to i w wielkich rzeczach nie zauważysz.
Kiedyś koleżanka w swoim stories mówiła, że jest napalona na życie jak buldog. Jara Ją wszystko. Jak to usłyszałam to jakby o mnie było:) Dzielę się z Wami zdjęciami kwiatków, kaczek, talerzy, tekstami dzieci ,renowacjami , talerzami , tańcem, bo mnie to cieszy jak tego buldoga. A szczęściem warto się dzielić!
Przyklejaliśmy u mojej babci tapetę, śmialiśmy się z Kamilem przy tym wielce. Nagle moja babcia mówi "W moim wieku to już nie ma z czego się cieszyć ". A mnie zatkało i mówię "co Ty mówisz babciu ?!" i zaczęliśmy wymieniać mnóstwo powodów . Babcia "No niby tak" . Pomyślałam potem, że kiedyś byłam jak moja babcia.
Kiedyś byłam jak Ona, bo miałam szczęście pod nosem, a ja szukałam fajerwerków!
Wszystko co było wydawało mi się oczywiste. No spoko, że jest ale żeby sapać z zachwytu , bez przesady.
Nagle , jeb... urodził się Adaś i wtedy zupełnie odwrotnie do tego co ludzie mówili (ale tragedia Was spotkała, o matko straszne , jakie nieszczęście) nas dotknęło szczęście w najprostszej postaci .
Nauczyliśmy się widzieć fajerwerki w każdej drobnostce.
Czasami piszecie mi, że taka dobra energia płynie od nas, że lubicie czytać, oglądać co tam Wam wrzucam. Podziękujcie Adasiowi, że pokazał nam co jest ważne w życiu:)
Ostatnio Wam pisałam, że Kamil widział szczęśliwych ludzi na ulicy, bo mogli zdjąć maseczki . Wielkie wow, bo wróciło coś co kiedyś każdy miał pod nosem i to za darmo.
Powrót do pracy, kiedyś każdy miał pod nosem, a jęczał. Teraz każdy szczęśliwy, że może pójść (nie napiszę, że było to za darmo, bo mam nadzieję, że Wam płacą w robocie:P ) .
Szczęście jest pod nosem , za darmo . Nie łaź, nie szukaj byle gdzie. Jest pod nosem, schyl się, podnieś i korzystaj :)
Bądź sobą i szukaj szczęścia w sobie, w tym co robisz. Ciesz się tym co masz, bo każdy ma to na co ma odwagę. Chcesz więcej? To nad z odważny i działaj:)
Udostępniłam dzisiaj na stories o karmie, bardzo w to wierzę. W każdej religii nazywa się to inaczej, ale o to samo chodzi. Gdy robisz dobrze to otacza Cię dobro. Dbaj o siebie i innych , ale bądź sobą:)
Miłego wieczoru dla Was



jedzenie to szczęście :)


Komentarze

Popularne posty