Domek dla lalek.

Każda dziewczynka marzyła lub marzy o domku dla lalek. W okresie mojego dzieciństwa takie zabawki były rzadkością (tak przypuszczam). Pamiętam moja mama zrobiła mi domek z plastikowej półki, a mebelki z klocków. Był świetny!
Czasy się zmieniły i obecnie (tak przypuszczam) rzadkością jest, gdy dziewczynki domku dla lalek nie posiadają.
Jestem maniaczką drewnianych zabawek i takiego domku poszukiwałam. Na rynku jest cała paleta rozmaitości w tej dziedzinie od papierowych przez plastikowe do drewnianych. Oczywiście prawie wszystkie RÓŻOWE (!) O zgrozo ! :) Co ja się naszukałam, aby kupić domek na lata, który teraz będzie domkiem dla lalek Jagody, później będzie domkiem/ garażem na auta Adasia, by na końcu stać się półką na szpargały kogoś tam :) Jak zwykle pomocne było mi w moim wertowaniu ALLEGRO! Moje niezawodne źródło wszelkich zakupów :)
Domek, który kupiłam jest BIAŁY, drewniany, duży i solidny. Jagoda bawi się nim każdego dnia, a ja jestem dumna, że tak dobrze wybrałam i trafiłam w nasz gust :) Niestety największa wadą tej zabawki jest cena...jednak mając nadzieję, że domek zostanie z nami na długie lata teraz i kiedyś, przeboleję ten koszt :)









Komentarze

Popularne posty