Jak z niedobrego zrobić dobre ? :)

Nie znoszę kasz. Wiem, że to bardzo źle i kasze jeść należy, ale co ja poradzę że budzą we mnie wstręt? Na szczęście reszta domowników uwielbia i jestem "odmieńcem". Moja siostra odżywia się zdrowo i je dużo kasz, owsianki, jaglanki i takie inne "dziwactwa". Gdy byliśmy z Adaśkiem w Warszawie i gościliśmy u Niej poczęstowała mnie na śniadanie owsianką z kaszą manną. Gwarantowała mi, że to pyszne i zdrowe. Jeśli chodzi o odżywianie pt:. "zdrowe" to jest mi znane pojęcie, ponieważ staram się żywić nas zdrowo, czytam składy produktów i starannie je dobieram. Wracając do owsianki :) Zjadłam propozycje siostry i okazało się, że jest pyszna. Robię ją teraz dość często na śniadanie i o dziwo wszyscy jemy ją chętnie :)



do mleka wsypujemy płatki owsiane i kaszę manną- proporcje w zależności jaką konsystencję lubicie





dodajemy siemię lniane
gotujemy i zostawiamy
dodajemy co tam lubimy, teraz w Lidlu są promocje na bakalie
u mnie musi być banan, migdały, rodzynki ewentualnie żurawina

Przepis mojej siostry. Oby i Wam smakowało :)

Komentarze

Popularne posty