30 zbędnych informacji o mnie :)


żeby mieć piękną focie na fejsbuczku trzeba się odpowiednio przygotować :)

1. Gdy nie chce mi się tłumaczyć gdzie można coś znaleźć mówię "nie wiem gdzie to jest!" i po kłopocie.
2. Nie lubię komedii romantycznych, jedyna jaką akceptuję to "P.S. Kocham Cię".
3. Gdy mam w pracy nieprzyjemną rozmowę odtwarzam jej przebieg wieczorem w łóżku i nie mogę przez to zasnąć.
4. Od czasu pobytu w szpitalu przez porodem i po porodzie Adasia - nie lubię telefonów.
5. Wkurza mnie obecna pogoń za komputerami, androidami, srajfonami i innymi pierdołami - mam stary telefon ze zwykłą klawiaturą, Windowsa Viste, używam kalkulatora, a nie exela  i nie umiem zrobić połowy czynności za pomocą komputera .
6. Wkurza mnie to, że nie mam w sobie zbyt wiele samokrytyki .
7. Muszę zawsze przed snem wziąć prysznic, posmarować stopy kremem, umyć zęby oraz pomodlić się inaczej nie zasnę.
8. Nigdy nie upiłam się do tego stopnia, aby nie pamiętać co robiłam dzień wcześniej.
9. W podróżach uwielbiam powroty do domu, już pierwszego dnia po wyjeździe marzę o powrocie do domu.
10. Kocham porządek i jestem w tym chorobliwie pedantyczna, czego nie lubi mój mąż :P
11. Uwielbiam cappuccino.
12.Uwielbiam oglądać blogi wnętrzarskie i parentingowe.
13. Nienawidzę tego, że kocham kupować przez internet i nie potrafię oszczędzać, a zwłaszcza na zabawkach dla dzieci.
14. Nie wiem czemu, ale nie wzbudzam sympatii wśród kobiet (mam na myśli normalne stosunki).
15. Będąc w szpitalu z Adasiem w brzuchu, czy już bez mój stan zdrowia, a nawet życia był zagrożony - o czym dowiedziałam się po wyjściu ze szpitala. Oczywiście to nie zniechęciło mnie do posiadania kiedyś trzeciego dziecka :)
16. Zawsze chciałam być lekarzem, ale nie lubię chemii i fizyki :P
17. Nie mam cierpliwości.
18. Nienawidzę tego, że jestem jędzą i tego że uwielbiam tą cechę charakteru w sobie;p
19. Mam w .... nosie co myślą o mnie osoby mi obojętne.
20. Lubię robić zdjęcia moim dzieciom i całemu życiu, bo uważam że Bóg dał mi wspaniałe życie, kochającą mamę, męża (którego podziwiam za to, że mnie kocha ), wspaniałe dzieci i cudowną pracę.
21. Kocham filmy animowane Disney'a mam prawie wszystkie bajki tej wytwórni na dvd (zbierałam długo zanim urodziły mi się dzieci).
22, Najmilszymi prezentami dla mnie są : filiżanki, herbata, ramki na zdjęcia i sadzonki do ogrodu.
23. Nie lubię gotować i bardzo rzadko to robię, za to uwielbiam piec, ale nie zawsze mam na to czas.
24. Nie znoszę mięsa (jedyne jakie akceptuje to indyk i kurczak) oczywiście bardzo szkoda mi zwierząt, ale zwyczajnie brzydzi mnie mięso.
25. Powracając do poprzedniego punktu to nigdy bym nie zjadła koniny i jagnięciny.
26. Uwielbiam wszelkie prace mamualne z cyklu DIY.
27. Odnośnie picia alkoholu- nie lubię wódki.
28. Ale uwielbiam słodkie wina :)
29. Mój mąż w stosunkach małżeńskich jest o wiele bardziej wylewny w uczuciach, niż ja (czego Mu zazdroszczę).
30. Kocham nad życie (w kolejności od najmłodszego): Adasia (który miał mieć na imię Olaf), Jagódkę (która miała mieć na imię Hania, albo Gabrysia), Kamila (który miał mieć na imię Kasia) i Renatkę (moją mamę).

                                                                  

                                                                     THE END

30 a.  P.S. Nadal jestem po wielkim wrażeniem, że dziennie na bloga mam tyle Waszych wejść  :P

Komentarze

  1. punkt 26 mamualne hahah :) manualne miało być, ale Adaś z głodu pomylił :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty