Kącik małego czytelnika

Mamy bardzo dużo książek dla dzieci w naszej biblioteczce. Przedstawiamy Wam te, które według mnie są naprawdę godne polecenia. Wiele z tych książek sama znalazłam na innych blogach, czyli są podwójnie reklamowane :) Miłej lektury !



My mamy 2 części, ale super zabawa, książki które nigdy się nie skończą.

znajdź golasków

znajdź chłopca co siusia :)

co pirat ma w kufrze ?
Czereśniową zna chyba każdy.

znajdź gołębie

ta książka mnie rozbraja - czytam sama sobie :)

moja ulubiona strona


super dla maluchów


druga część




Tupcio Chrupcio też pewnie każdy zna


jak na prawdziwe fanki Krainy Lodu przystało


oraz fanki Disneya
od cioci Kasi
tematyka Wielkanocy - polecam
moje z dzieciństwa

moja ulubiona książka z dzieciństwa

nasza z dzieciństwa - oryginał (nasza) gdzieś przepadła, a tą używaną kupiłam na allegro
Tupcio Chrupcio rządzi :)
powoli już się nie mieszczą, a dwie półki książeczek jeszcze na dole w salonie :)

wykorzystanie starego gazetnika - o tym osobny post 
Mam nadzieję, że coś z naszych propozycji przypadnie Wam do gustu :)


Komentarze

Popularne posty