Niedziela pracująca.

Niedziela i relaks ? Chyba każdy kto ma małe dzieci wie, że nie do końca tak się da - porelaksować :) Trzeba zapewnić dzieciakom rozrywkę, bo inaczej bujają się na zasłonach i żyrandolach ... czyż nie ? Adaś póki co (póki co) jest mało wymagający w kwestii entertainmentu, ale to drugie dziecie ... (tu pozostawię - ciszę). Właśnie dlatego niedziela jest chyba jeszcze bardziej pracująca, niż inne dni tygodnia, bo dzieci i cała rodzina jest w domu, a nie w pracy, przedszkolach, szkołach. Co można robić z takim 2,5 latkiem, aby przetrwać i dobrze się bawić ? Dzisiaj dwie propozycje przetestowane na własnej ... kuchni :)

robimy masę solną : szklanka wody i soli i pół szklanki wody

wycinamy gwiazdki, księżyc, robimy dziurki na drucik, sznurek



malujemy jak wystygnie, ale Jagoda nie ma tyle cierpliwości :P

nam zostało jeszcze masy i odcisnęła rączkę.


takie cudeńko powstało :)

Robimy Cake Popsy - przepis wymyśliłam sama, bo nie mogłam znaleźć nic ciekawego w necie.


takie nam wyszły - urządzenie kosztuje około 130zł - ja dostałam na urodziny kiedyś
robiąc musiałam uważać na Jagodę, bo tak jej posmakowały, że łapała gorące



zjadła 5 :)


Nie są zbyt piękne, ale uwierzcie mi - pieczenie z Jagoda to hardcore :P


Smacznego !

Komentarze

Popularne posty